Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Regulamin obowiązuje na terenie obiektu „Apartamenty Kłopotowskiego” i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji obiektu, w każdym pokoju obiektu, a także na stronie internetowej Obiektu www.klopotowskiego.pl
§2 DOBA HOTELOWA
Pokoje/Apartamenty wynajmowane są na doby hotelowe.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
Jeśli Gość nie określi czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącym pobyt. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego Regulaminu.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskają Państwo w recepcji obiektu.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
Gość najpóźniej w momencie zameldowania zobowiązany jest uiścić opłatę za cały pobyt.
W przypadku dużego obłożenia obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji na 14 dni przed terminem przyjazdu. Przedpłata nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa. Jeśli przedpłata nie wpłynie na konto bankowe obiektu w wyznaczonym terminie, obiekt zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju/apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin obiektu.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, obiekt nie zwraca opłaty za dalszą część pobytu.
Rezerwacje nieprzedpłacone są utrzymywane do godz. 16:00 w dniu przyjazdu. W przypadku niepojawienia się Gościa do godz. 16:00 i niepoinformowania recepcji obiektu o późniejszej godzinie przyjazdu, rezerwacja może zostać automatycznie anulowana.
Wymeldowując się Gość zobowiązany jest do osobistego pozostawienia klucza w Recepcji oraz do poinformowania Recepcjonisty o zwolnieniu pokoju.
§4 USŁUGI
Obiekt świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze obiektu niezwłoczną reakcję.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
Gość obiektu powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie obiektu.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu obiektu czy poza terenem Obiektu.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość zobowiązany jest poinformować o tym pracownika Recepcji.
Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i pozostawić klucz w Recepcji.
Ze względów bezpieczeństwa Gość przebywający w pokoju, powinien zamknąć drzwi posiadanym kluczem od wewnątrz.
Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdzającego Gościa, zostaną odesłane na na wskazany adres pod warunkiem zapewnienia odbioru przez firmę kurierską.
W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela przez okres 3 miesięcy od daty wymeldowania Gościa, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Obiektu. Artykuły spożywcze mogą być przechowywane maksymalnie przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach/apartamentach nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
W obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą w kwocie 50 PLN/ zwierzę/ doba.
Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu podlega karze grzywny w kwocie 500 PLN.
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. 5. Za zgubienie klucza do pokoju, Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50 PLN.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hit Hors Sylwia Zarzycka - Cybulska, Ks. I. Kłopotowskiego 33, 03-720, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .